20 december 2016

TO DO: kerstvakantie deel 2 ♥ BLOGMAS 2016 ♥ DAY 16



Blijkbaar heb ik zoveel plannen voor de komende kerstvakantie, dat ik twee delen moest maken van mijn to do lijstje. Dit laat wel weer mooi zien waarom ik bijna nooit daadwerkelijk alles van mijn lijstje kan doen, haha. Klik hier voor deel 1. Maar goed, let’s get started, hierbij deel 2!

8. Beeldende vorming project
Zoals ik in het vorige deel ook al zei moet er helaas ook in de vakantie wat aan school gebeuren. Ik heb het vak beeldende vorming, aka kunst, in mijn pakket en daarvoor moeten we elke periode een project maken. Mijn project voor deze periode is nog lang niet af en het moet in de week na de vakantie al klaar zijn! Vandaar dat ik daar in mijn vakantie zeker nog aan moet werken. Overigens is er vrijwel niemand die nu al (bijna) klaar is, daarin ben ik absoluut geen uitzondering.

9. scrapbook afmaken
Ik ben van 2016 een scrap-/smashbook aan het maken. Ik moet nog best een paar bladzijden, en de vakantie lijkt me het perfecte moment om dit te doen! Misschien maak ik over een paar bladzijden ervan nog wel eens een blogpost, als het 2017 is...

10. Kamer opruimen
Hoewel ik dit vanavond ook van plan ben, weet ik zeker dat het over een week weer een rommel is. Ik ruim tussendoor ook wel op, maar vakanties zijn de momenten waarop ik mijn kamer als het ware echt uitmest. Dingen wegdoen die ik niet meer gebruik, alles reorganiseren, schoonmaken etcetera etcetera.

11. Minstens 2 kerstfilms zien
Vorig jaar was mijn doel om zeven kerstfilms te kijken, dat is dus een film per twee dagen. Ik neem eigenlijk echter maar heel weinig écht de tijd om te gaan zitten voor een film, dus als ik er twee kijk vind ik dat al heel wat. Er zijn zo onwijs veel kerstfilms in de wereld en ik heb eigenlijk nog maar een heel klein deel gezien. Natuurlijk is het grootste deel echt heel erg slecht, maar ik vind het gewoon een leuke sfeer en het kan wat mij betreft niet ontbreken in een kerstvakantie.

12. The Vampire Diaries afkijken
Ik doe echt al een jaar over deze serie, omdat ik hem telkens vergeet en dan een tijdje later weer een aantal afleveringen kijk. Het is niet mijn favoriete serie omdat ze vaak heel lang met hetzelfde bezig zijn en ik dus het gevoel heb dat er niet heel veel gebeurd. Toch vind ik hem wel leuk en nu ik het tot en met seizoen vijf heb gehaald, wil ik hem ook wel af zien. Ik vind vakanties ook het moment op lekker te binge watchen, dus dat is een mooie combi.

13. Video maken
Toen ik een hele tijd geleden een stopmotion lyric video postte was ik daar heel trots op (al is die mening ondertussen wel wat verandert haha) en was ik zeker van plan meer video's te maken. Maar het maken van filmpjes kost gewoon onwijs veel tijd: het bedenken en misschien zelfs het schrijven van een script, het filmen of fotograferen en dan nog het editen. Als ik ook gewoon naar school moet heb ik hier niet echt de tijd voor, maar ik hoop dat ik in de vakantie weer iets in elkaar kan zetten.

14. Lezen
In de vakantie wil ik eindelijk weer eens de tijd te lezen om wat boeken te lezen, aangezien ik hier heel erg van houd maar er nooit echt de rust voor kan vinden. Natuurlijk moet ik wat boeken lezen voor mijn literatuurlijsten voor Engels en Nederlands, maar er zijn ook nog een aantal andere boeken die ik wil lezen. Zie daarvoor dit artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten