31 januari 2015

Mijn liefde voor... #2 Teske de Schepper


Ik denk dat Teske degene is die ik in mijn laatste artikels het meest heb genoemd. Zij is degene die mij heef geïnspireerd om te gaan bloggen en nog steeds inspireert ze me op allerlei gebieden. Ze is eem fulltime blogger en youtuber en onlangs heeft ze ook nog haar nieuwste single uitgebracht.



Zoals ik al zei is blogt Teske fulltime. Dit doet ze op Teskuh.nl. Elke dag post ze twee artikels en twee keer per week komt er een video online. Teske is nog maar 19 jaar oud maar heeft nu dus al een super goed lopend eigen bedrijf. Sinds haar eerste blogpost en haar eerste video is ze zo gegroeid! (Zie de video hierboven) Nog niet overtuigd dat ze geweldig is? Lees dan maar verder...


Blog
Sommige mensen zullen zeggen dat teskuh.nl een beautyblog is. Hier ben ik het echter niet helemaal mee eens. Make-up is zeker een onderwerp dat aan bod komt, maar daarnaast schrijft ze ook over lifestyle, fashion, eten en nog veel meer. Haar schrijfstijl is heel fijn en ik lees haar artikelen dan ook graag. Een paar dagen geleden bestond teskuh.nl zes jaar, dat is een derde van Teskes leven! Teske is degene die mij heeft geïnspireerd om een blog te beginnen.

Video's
Teske heeft drie kanalen waar ze video's op maakt; Teske de Schepper (aka goodnightxmare), Teske en MyLovebugLife. 'Teske de Schepper' is haar hoofdkanaal, 'Teske' haar vlogkanaal. Op MyLovebugLife maakt ze overige video's die niet echt op haar andere kanalen passen. Een voorbeeld daarvan is haar serie Ask Teske. Hierin beantwoord ze gekke vragen en doet ze opdrachten, die video's behoren zeker tot mijn lijstje met favorieten! Maar natuurlijk houd ik ook heel erg van haar andere video's. Ze beledigt nooit iemand, is grappig en je kan ook nog eens wat van haar leren. 

Mert
Mert is net zoals Teske een youtuber. Hij maakt video's op de kanalen Mertabi en Fun. Mert en Teske hebben al langer dan drie jaar een relatie. Ze hebben onlangs samen een huis in Amsterdam gekocht, dus ze gaan nu echt samenwonen! Samen hebben ze ook video's gemaakt, waaronder 'Teske vs Mert' en een heleboel challenges. Ze zijn zo lief samen!

Inspiratie
Teske inspireert mij en vele andere meiden op heel veel verschillende vlakken. Niet alleen als ze een artikel over haar outfits of the day of een make up tutorial maakt, ook gewoon door hoe ze is. Ze heeft haar dromen nageleefd en kan nu leven van iets wat ze super leuk vindt; bloggen. Laatst heeft Teske een video gemaakt over powervrouwen. Ze zegt hierin dat ze het niet zo goed kan bevatten dat mensen altijd zeggen dat ze zo inspirerend is. Ik snap dit wel helemaal! Teske hoort zeker tot mijn persoonlijke lijst met powervrouwen. En is ze ook niet gewoon prachtig?


Muziek
Teske heeft een prachtige stem en kan super goed zingen. In november 2014 heeft ze haar eerste single, Rewritten, uitgebracht. Daarvoor had ze al enkele covers online gezet waarvan 'On my own' van 'Les miserables' mijn favoriet is. Ze is sinds 'Rewritten' heel erg bezig met muziek en dat vind ik super leuk! Dit nummer is namelijk echt iets voor mij, dus ik hoop dat er nog meer van dit soort muziek aan komt.




Dieren
Teske houdt heel erg van dieren. Zelf heeft ze een kat (Stip) die op haar blog en in haar video's regelmatig voorbij komt. Ze is al sinds haar negende vegetariër en heeft zelfs een keer een maand lang veganistisch gegeten. Daar is ze weer mee gestopt, maar een maand lang geen dierlijke producten, terwijl ze juist zo van kaas houdt, vind ik ook al heel erg knap! Op 13 januari heeft ze op haar blog bekend gemaakt dat ze alleen nog maar dierproefvrije cosmetica gaat gebruiken. Natuurlijk is ze daar nog maar net mee begonnen, maar ik vind het een hele goede beslissing waar meer mensen een voorbeeld aan zou kunnen nemen.  Klik hier en hier voor twee artikels hierover. 

Net als in de vorige 'Mijn liefde voor...' even wat foto's om het af te leren. :)






 Neem zeker een kijkje op Teskuh.nl!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten